Jippi!!!!!!! Diva havner i klasse liten agility, og det er jeg veldig glad for 🙂 Var innom Nannestad og Omegn sitt agilitystevne i dag, og fikk en dommer til å måle henne. Hun var faktisk i klasse liten med god margin 🙂 Så bar det hjem for en liten trening, og fikk jeg også tatt noen bilder med Diva og Renate til slutt i nydelig vær

Her er jammen fotografen med også gitt 🙂

Og Diva er med Renate óg hun, ikke noe problem
i farta….

Full rulle ut av tunnelen
l 
Det er riktig det… helt ned på feltet….og en godbit.